Dobili racun koji je uvecan za 100% u odnosu na prethodni mesec sto je prakticno nemoguce tako da salju racun shodno vremenskoj prognozi sa objasnjenjem da je klima uredjaj uvecao potrosnju pa gde prodje, prodje. Opsti haos i rasulo u NS sa racunima. Apsolutno su nesposobni da rade svoj posao.
Kako da se zaštitite:
Slikate stanje 1. u mesecu i pošaljete NE na prijavastanja.ns@ods.rs nego na prijavastanja.ns@es.rs mada tu imaju ograničen inbox. Svejedno, uporno pokušavate.
Ako je račun i dalje 0, obračunate potrošnju na portalu (kalkulator) i uplatite to i još oko 200 dinara više - ne mogu da vam sve prebace u naredni mesec! Cvrc!
Ne uplaćujte preko uplatnica jer nije više isti poziv na broj - izmislili su nov, NAPLATNI broj.
Otpor lopovima!
Odneseš im čak stanje lično, ali ni to više ne funkcioniše! Neočitan maj i jul, a s junskim je bilo natezanja. Još lažu na šalteru da nije obračunat, a na portalu odavno jeste.
Čitaju strujomere pre prvog u mesecu, što je zabranjeno.
Račune po novom šalju od 15. u mesecu, pa ih mnogi dobiju tek posle 1. sledećeg meseca gde ih čeka kamata. Popust, naravno, gube.
Zaboravite staru adresu prijavastanja.ns@ods.rs. Nova je prijavastanja.ns@es.rs i odmah se registruje na portalu, u delu Ugovori.
Novi softver im je krš. Nekima obračunava samo zelenu tarifu, iako imaju više od 350 kilovata. Nekima stižu nenormale sume. Proverite na Kalkulatoru na portalu (greši za oko 200 dinara manje od stvarnog računa).
Ne dajte se. Neće im ovo proći.
ojedinili potrosnju za jun i jul i prebacili sve potrosace iz zelene u visu plavu,ako ima neki preziveli zeleni nka se javi,oderali su nas da imaju para bar za jednu tibinu nacionalnog stadiona.
Nama je za juni na računu pisalo 0 kWh iako je bilo potrošnje oko 350 kWh. Kada je stigao račun za juli onda su lepo sabrali potrošnju juna i jula i polovinu prebacili u plavu zonu što je automatski podiglo cenu ukupnog računa. Koliko me pamćenje služi u tekstu koji ste objavili nakon problema sa očitavanjem iz EPS-a su napomenuli da neće sabirati potrošnju, s obzirom da nisu imali očitane vrednosti. Kad ono eto ti sad! Nema šta, lep način da se naplati više. I ti sad vodi računa, budi energetski efikasan, smanji potrošnju i td. Da čovek iskoči iz sopstvene kože. Važno da kad zakasnite s porezom za imovinu od 2.130 dinara stigne opomena da imate pet dana da platite, ako ne sledi prinudna naplata! Nije problem, obično platim sve odjednom, porez za celu godinu. Ovaj put zaboravih kad ono upozorenje! Ej, prinunda naplata za toliki iznos!
Stigao racun za juli, 18000 din a vec placeno 8000,pa o cemu se vise ovde radi?
Sada mi komsinica rece i oni dobili taj iznos a 15 dana jula bili u Turskoj. Ovo je sistem oderi kolko mozes? Kome se zaliti?
Kakav ce i kada da stigne naredni racun s obzirom da je na racunu za Jul uredno iskazana kamata zbog kasne uplate i naravno ukinut popust za placanje u roku dospeca jer racun nije placen u navedenom roku. Evo ja se pitam sada, cisto informativno jer mi zaista ne znaci popust i nece mi biti ugrozena egzistencija zbog obracunate kamate, kome se zaliti jer niko nista ne zna, racuni se NE koriguju bez obzira na prigovor. U pitanju je princip i postovanje onoga sto je izgovoreno a to je da kamata nece biti obracunata i da ce popust da vazi bez obzira na datum placanja zbog NJIHOVE greske. Da zaustavim botove racun dobijam i placam kroz aplikaciju. I da, da li je neko primetio iznos provizije (naknade)? Da li je mozda manja kada se placa skeniranjem qr koda? Hvala svima koji su procitali moj komentar iako ne resava niciji problem.
@Ime
Opametite se ljudi!
Meni je danas stigao racun za avgust.
I tako vec mesecima, sve redovno.
Primam na email.
I ne pisite da smo digitalno nepismeni, jer 99% gradjana ima u*rani viber i facebook.
Kako Vam je već stigao račun za avgust, kad avgust još nije prošao? Verujem da ste mislili jul mesec. Svako dobro.
A da se ti malo raspitas, malo mozda i edukujes, a mozda i socijalizujes, pa popricas sa drugim ljudima. Ne funkcionise nikako, ni elektronski, ni "peske", zato ljudi i stoje tamo. Licno dobili meilom sledeci odgovor: "Greska na vasem racunu je uocena, ali nemamo trenutnu koordinaciju sa menadzmentom."
Meni je danas stigao racun za avgust.
I tako vec mesecima, sve redovno.
Primam na email.
I ne pisite da smo digitalno nepismeni, jer 99% gradjana ima u*rani viber i facebook.
Laze te taj sto radi u inspekciji, rade i inspekcije i sudovi a i ministarstva i skupstina, morali su da menjaju uredbe zbog njihovih prevara, iznuda i krsenja zakona
Ira iz juznog Banata, Elektrovojvodina ne postoji godinama. To je sada EPS. Samo im Vojvodina bode oci a to sto odkako je sve sa tim S ne funkcionise, za to su slepi i selektivni. VOJVODINA!!!
Radio sam devedesetih u Elektrovojvodini preko Student servisa na očitavanju brojila i podeli računa. Sve je super bilo. Dobiješ psion, mali kompjuter da ga tako nazovem. Ideš redom, u njemu imaš ime i prezime vlasnika, adresu i broj brojila, upišeš gornju tarifu, zatim donju i ideš dalje. Nismo imali prethodno stanje tako da nismo mogli napamet da pišemo brojeve. Kad završiš memorija iz psiona se poveže sa računarom, obračuna se potrošnja i izdaje račun. Vrlo jednostavno je sve fznkcionisalo. Ne mogu da verujem da u 21. veku imamo problema sa obračunom potrošnje električne energije. Do ljudi je 100%. Angažovali su firmu koja ne radi svoj posao, a za to uzima veliki novac. Danas bi takođe studenti radili taj posao jer im dobro dođe svaki dinar, ali EPS mora da angažuje drugu firmu koja se ugrađuje i ko zna koliko plaća radnike.
Ovo mi je receno od strane SNS bota koji radi u inspekciji, a to je da je inspekciji ZABRANJENO da ide EPS. SNS krade srpski narod i pravi robovo i sirotinju od nas, dokle vise??????
Od kada mi nisu ocitali stanje par meseci, resio sam da svaki mesec prijavim stanje. Tacno, svi mi placemo bosketa za posao koji sada za dz radim za njega. Ne vidim drugi izlaz. Necu da placam 20k zato sto nije ocitano stanje. Posaljem stanje na prijavastanja.ns@es.rs. Do sada je bilo ok. Racun sam dobio na mejl, danas. Izdat racun, juce. Da se razumemo, sve ovo je apsolutna sramota! Placamo nekog ko milione evra za uslugu koju ne dobijamo. Za lovu koju dajemo bosketu, eps je mogao svima da ugradi daljinska brojila.
Ali kako da platis onlajn kad ni na sajtu ni u aplikaciji ne postave stanje? Meni je tek od juce vidljivo stanje u aplikaciji. Papirni racun je tek prica za sebe.
Računi su se pojavili online juče (27. Avgusta). Ako ste već “tehnički” pismeni, pogledajte krajnji rok za uplatu istog kako bi imali popust na koji svi imaju pravo. Na sve to gomila računa nema potrošnju. Država nije sposobna račune da izda! Ali narod izdaje redovno!
Pre dva meseca nam zamenili strujomere za one nove daljinske. Evo zadnji racun stigao samo 900 i nesto dinara, a strujomer pise da je neocitan. Bravo napredni strucnjaci! Dok smo imali one Iskra strujomere redovno nam je stizao racun.
Prošli račun kasnio pa stigao bez očitanog stanja, ovaj nije još stigao. Slala sam reklamaciju, i ponovo upit... ništa ne odgovaraju. A kad stigne sve na plaćanje biće poprilično...
Ne interesuje nas cime su postari zatrpani.
Ako Posta preuzme na sebe da dostavi racune EPSa a to ne uradi, EPS racune moze ili da otpise ili da naplati od Poste, a ne potrosaca kojima nisu dostavljeni.
A da za promenu prestaneš vređati svakoga sa čijim se mišljenjem ne slažeš? Upravo ti si hteo da se praviš pametan pa si ispao glup. Ja imam više mernih mesta i za sve mi je račun stigao pre desetak dana a za jedno mi je stigao tek sada u ponedeljak. Očigledno je da ne dobijaju svi račun u isto vreme već da postoje grupe korisnika koji su dobili ranije i grupe koje su dobile kasnije, verovatno jer postoji neki problem sa onima koji očitavaju brojila a što su izgleda nesposobni da reše.
da zovete onaj besplatan broj sa računa (0800 111 202)...
Moja prethodna reklamacija je bila rešena jako brzo, videćemo za julski račun...a poštari su sad zatrpani sa Temu paketima
dobijam račun n e-mail. Junski neočitano brojilo,potrošnja 0, julski navodno očitan, stanje brojila koje bi po logici stvari trebalo biti u visini dvomesečne potrošnje, za oko 20% niže nego uobičajena potrošnja za 1 mesec?! Sigurna sam da su upisali neku cifru bez očitavanja i pribojavam se sledećeg računa.
Gledam danas na portalu,za račun koji još nije stigao,datum izdavanja 26.08.a rok za plaćanje 28.08.Za prošli mesec isto,račun stigao 30.07.a plaćen 31.07. I obračunata kamata oko 7 dinara.E,pa tako svima x
1.00000 brojila pa vidite koliko iznosi sitno "vaćarenje" . EPS je leglo korupcije,uz katastar,tu se bez novca ništa ne može završiti!
Sale NS očigledno ne plaća račune, jer da plaća znao bi da su na portalu EPS-a (onima kojima uopšte očitaju) računi bili dostupni 21. avgusta i to malom broju ljudi, a svima ostalima tek 27.avgusta, kad je račun stigao i na email, a rok plaćanja je 28.avgust. Tako da iako smo informatički pismeni i koristimo isključivo portal EPS-a za plaćanje, nismo vidoviti pa da znamo iznos računa pre nego što ga EPS objavi.
1 milion nepismenih ima u zemlji Srbiji.
Preko aplikacije resavate sve problem. Ulozite prigovor, koriguju Vam racun kroz 5 dana. Prosli prigovor usvojen oko neocitanog brojila, izdat novi racun online.
Placen i uredno proknjizen kroz dva dana.
Tako i ovaj put ulozen prigovor. Cekamo rasplet. Obrazujte se , edukujte, krenite u korak sa vremenom, sramota me kada vidim redove ispred EV, kada pogledam strukturu profila koji cekaju sve mi bude jasno i da ne pitam.
Red pred EV napolju na suncu. Ne puštaju ljude da čekaju unutra, nema nikakvog sistema. ßalter za žalbe na vratima. U šta su se pretvorile javnr institucije i šta im sve dopuštamo!
Ponoviću ko zna koji put: slikam mobilnim telefonom brojilo, obe tarife, svakog prvog u mesecu, šaljem im na mejl i čuvam te fotografije u folderu po mesecima. Imam tabelu u wordu, po mesecima,po kolonama:datum očitavanja naš, koliko kilovata u višoj, koliko u nižoj tarifi, kad stigne račun gledam njihov datum očitavanja i koliko su oni napisali u obe tarife i to u tabelu. I tako do sledećeg prvog u mesecu, razlika očitavanja je potrošnja. A to što oni napišu u računu kad očitaju negde 5 ili 6 u mesecu da je potrošena trećina ukupnih kilovata za taj mesec je kriminal. Dva meseca mi ne stiže račun, ali sam opet uplatio po našem obračunu, za jun i jul potrošnja nam je oko 360 kwh.
Prijavio sam se na njihov portal pre par meseci i to, za divno čudo, funkcioniše. Račun sam tamo video juče, tj. 27.09. cifra je ubitačna, naravno da sam se žalio.
Inače, redovno plaćam račun i dobijam onaj mali popust koji nije beznačajan na godišnjem nivou.
Milsim da je u Novom Sadu problem bio promena sistema (prošlog meseca) i privođenje dve njihove radnice (ovog meseca). Kako će biti ubuduće videćemo.
1. Ne interesuje nas aplikacija ni portal, po ugovoru koji EPS ima sa potrosacima duzan je da dostavi racun na adresu pre roka za placanje
2. Tek juce je postalo dostupno online, 2 nedelje kasnije nego sto je trebalo. A na mail i dalje nije dostupno, iako koriste istu bazu.
3. To sto je EPS monopolista NE znaci da moze da radi sta hoce, tako su mislili i za secenje struje za manji dug i naplatu ponovnog uvodjenja nakon secenja kao i za zabranu prenosenja vlasnistva nad brojilom (u slucaju nasledstva, prodaje, itd.) pa su posle gomilu kazni i izgubljenih sporova promenili misljenje, jer nikad nisu ni bili u pravu, vec im vi defetisti koji necete/ne smete da se zamerate idete na ruku.
Samo skroz lud narod moze da ide po racune u Elektrodistribuciju da stoji u redu i ceka...
Zakon je vrlo jasan - niste duzni da platite uslugu za koju vam nije ispostavljen racun. Lepo instalirate video-nadzor i uzivate, ako ne dodje racun - imate dokaz.
Ako dodju da seku struju - zovete policiju ili ih prebijete, po zelji.
Ako vas tuze/posalju izvrsitelju - imate dokaz da niste dobili racun.
Ako racun dodje posle roka za placanje a ne uvaze vam popust, zaracunaju kamatu i sl. lepo reklamacija, prijava inspekciji, policiji i tuzilastvu pa da vidimo.
Da je samo toliko onih koji postuju sebe i svoja prava koliko vas je u redu za racune, ne bi nikad kasnili niti bi bilo greski u ocitavanju ili obracunu.
Isto je za vodu. Niko mesecima ne očitava ali ja redovno slikam stanje i šaljem im elektronskom poštom. I pored toga, račun mi nije stigao, a to nije prvi put da moram lično da odem da bih ga dobio, umesto da mi ga pošalju elektronski. Prošli put me je zaposleni na šalteru pitao je l' to ja mrzim Srbiju kad se stalno žalim, ovog puta mi je rekao da je bio na godišnjem do pre deset dana pa nije imao ko da šalje. Na moju opasku da već deset dana nije na godišnjem, rekao mi je da se smirim, mada sam bio veoma asertivan i staložen. A na moje pitanje da li je voda uz vodovoda ispravna, rekao je "pijem i ja i moja žena i deca", mada je pored svakog radnika na šalteru stajao BOKAL.
Gosvodo, Elektrovojvodine kao najboljeg dela EPS-a vise nema i to od 2016 godine. Kako ste glasali takve i račune dobijete. Nisam ja unistio Elektrovojvodinu i EPS a i Distrbuciju.Trazili se gledajte, a posle prebacite i na pink , mozda ce uključenje iz hrama svetog zeksa...
Sale NS@ Hteo si da se praviš pametan pa si ispao glup. Ovog meseca se na on-line servisu EPS-a, račun mogao videti tek juče ujutru. Dakle 27 u mesecu! Toliko nesposobnosti je fascinantno. Svi ostali računi stižu u normalno vreme (do recimo 15-tog u mesecu) samo su oni prošli i ovaj mesec debelo okasnili. A još nešto, novi sistemi takvog tipa se ne puštaju u produkciju sve dok nisu dobro istestirani i spremni, ali vrlo dobro znamo kako se kod nas radi.
Mi imamo uvid preko portala i tek juče predveče nam je izbačen račun. Naravno lažirana potrošnja, isto u bocu kao kada nisu očitali april pa nam frljnuli baš tu cifru za dva meseca. Ta potrošnja je ispod granice za plavu zonu a na računu lepo računali da je u plavoj. Žalili se preko imejla, sve po propisu i odbili nam reklamaciju. Sramotno je i žalosno koliko optužujete penzionere, ne nisam pripadnik istih, ali bićete i vi jednog dana a sigurna sam da nećete moći ukorak sa tehnikom. Toliko brzo se menja, a i sa pameću i vizijom budućnosti današnjih mlađih naraštaja, čisto sumnjam da budućnost uopšte postoji.
Racun stigao emailom 27.og, pise da je izdat 26.og, rok placanja 28.i. Naravno, treci put u poslednjih godinu dana pogresno ocitano. Racun shodno naduvan pa me ceka reklamacija ponovo.... Gubi se 5% od placanja na vreme i onda sleduje peglanje tarifa itd.... Uzas. Od kada su angazovali spoljnu firmu za citanje imamo ove probleme. Ljudi ne citaju, samo nalupaju proizvoljno brojeve, nabudze datum i nadaju se da cu pogodili...
bili su neki izbori, glasali ste kako ste glasali, kada je trebalo braniti pobedu na tim izborima bili ste razocarani i sad samo zivite posledice svog izbora u poslednjih 30 godina...
ih zabole da se oglasavaju ovakvim plasljivim Gradjanima! Poslace racune i rebnuce kako koga stignu uz obaveznu pretnnu iskljucenja! Oce neko da ih spreci...ne! Stijece ko Ovce u redu vristeci i moleci za rate umanjenja po obicaju! Gradjani Ns da nisu ovakve kukavice jer ovo nije vise odgovornost sa lopovima do jednog bi prestali sa svim placanjima i blokadom EPS i Ns e tada bi se oni uplasili i za 48h bi se doveli u red! Ali postalo je besmisleno nakon ovoliko godina pisati i govoriti i sl.jer nema sa kime dovesti ih u red! Zato deri Ovce jer sto ih vise sisas dobijas kvalitetniju vunu!
tako to bude kad se posao pravljenja programa za fakturisanje dodeli diletantima, ocigledno, a ugasis resenje koje je kako tako funkcionisalo. Ima li iko u ed vojvodine koji zna sta treba uraditi ili promenite izvodjaca kojeg verovatno debelo placate.
Predali smo reklamaciju na junski račun 25.07.2024. Još uvek nije rešeno i zadužuju nas za velik iznos, a stanje na računu se ne slaže sa brojilom. Nije mi jasno - šta se to dešava, zašto je takav haos? Uvek je bilo reklamacija, ali kao što je sada-ne sećam se da je ranije bilo.
Od datuma pretprošlog očitavanja (zanimljiva koincidencija) na svim brojilima isključena jeftina tarifa. Više puta prijavljeno, dobijeni brojevi navodno otvorenih predmeta i... ništa. I nije samo to.
Ovo što se dešava sa računima, očitavanjem brojila, komunikacijom sa EPS-om, njihovom nedostupnošću je pakao u koji smo upali i uopšte nema naznaka sa ćemo iz njega izaći. Niko ništa ne zna, a sve se to na našim leđima lomi. Račune dostavili nisu, ode popust za redovno plaćanje, plus kamata. Najmanji je to problem, ali ni toliko ne želim da im dam za ovo višemesečno maltretiranje. Da li će iko snositi odgovornost za ovo maltretiranja građana? Da li će bar neko izaći i reći "izvinjavamo se". Bar toliko za početak.
Koliko pravnih lica je ostalo bez odgovora nakon promene brojila račun se uvećao za 20000 din, rečeno rešiće i ništa sada treba platiti ovu neozbiljnu nepslovnu i neljucku grešku,pitanje za čega ste sposobni kada ni uredan račun nemožete izdati.
Danas sam morala da odem do EPS. Ispred zgrade je bar stotinu ljudi u redu. Svi su došli po račune, jer ih ne dobijaju već dva meseca. Takav red je svaki dan pred Elektrovojvodinom. Apsolutno niko nije kriv, svi peru ruke kako je problem u novom softveru, a istina je ipak malo drugačija. Neka brojila mesecima nisu očitana, zagubljeni su brojevi nakon zamne uređaja, nisu u bazi,..... Užas. A građani, kao poslušne ovce stoje u redu i međusobno frkću jedni na druge.
Muljaju i kradu, a ni sami ne znaju kako, koliko, kome i šta...
Onda od tih ukradenih para, možda koji dinar završi i u džepu osobe koja reaguje negativno na ovaj komentar. Vi ste saučesnici u zločinu jedne mafije. Zemaljski sudovi vam verovatno neće suditi, savest takođe neće, jer je nemate, ali možda postoji i neki drugi sud, neizbežan i pravičan.
Racuni za prethodni mesec nerealno veci i za nekoliko puta a persona na telefonu kad smo nazvali veoooma neprijatna a tek jutrosnji red ispred ELKTROVOJVODINE???!!! Jedan sveopsti haos!! Ko to tamo tako strucno radi pitam se
EPS cuti, a brojila citaju botovi iz Bosketove firme, pa pisu sta hocu. Treba kolektiva tuzba evropskom sudu, svih gradjana Srbije, protiv EPSa i Vucicevog parsaluka
Raspada se sistem do zadnje jedinke. Nema ko da ocitava. Na obicne radnike su natovarili tri posla za platu koju je inflacija davno pojela.
Dzaba vam kurs 117 i gorivo 200, sve je to farsa.
Evo covek uzeo stan u futogu na kredu od 50k eura, bankarski savetnik mu dojavio da ce od jeseni kamate na stambeni kredit da odu skoro pa duplo. Eno ga prodaje po 40k,ne moze da proda jer je masa ljudi u istom problemu.
26.08. Su se racuni pojavili na aplikaciji, dok ih postari raznesu proce jos 10 dana.
Nazalost razlog neznamo, s obzirom gde zivimo coveka vise nista ne cudi.
Može meni neko da objasni kako ja da verujem predsedniku države da će se litijum eksploatisati ekološki i bez lošeg uticaja na životnu sredinu, ili da će EPS moći da kompetentno upravlja nuklearnim elektranama, kad još nisu savladali drevnu veštinu očitavanja brojila?!
Dragi vlastodršci, možete od jutra do mraka da na svojim medijima pričate da je stanje u državi nikad bolje i da institucije rade svoj posao, džaba vam. Jer ovakve stvari nam pokazuju iznova i iznova da EPS nije u stanju da očita brojilo! Da pošalje nekog da vidi brojeve na strujomeru, da od tih brojeva oduzme brojeve koje su videli prethodnog meseca i da nam za to ispostavi račun! Sramota!
Evo ja hoću da vam verujem. Dajte mi jedan jedini razlog da vam poverujem!
Nisam dobio račun dva meseca. Na njihivom sajtu mi stoji da su mi obračunali struju i to kao neočitano brojilo. Znači potrošnja nula. Redovno im šaljem stanje brojila na mail koji su postavili za slanje stanja brojila. Odem danas da reklamiram. Red od dvadeset metara. Nakon dva sata čekanja dođem do šaltera za reklamacije. Pitam ih da li ima svrhe da im šaljem stanje na mail on mi odgovori da ne zna. Rekao sam im da im neću platiti struju dok ne budem dobio ispravan račun a budu li mi sekli struju tužiću ih da mi plate odštetu.
Racun za jul je objavljen na portalu ali je duplo veci zato sto za jun nije bilo ocitanja brojila. Trebalo je reklamirati racun za jun i poslati stvarno stanje brojila.
Kad struju očitava Marko Bosanac-Boske nema da fali za vladajuću strukturu. Manje više što pitanje da li zna i da čita ali njegova firma vas krade u ime i za račun države tj EPS-a.
Nemate čistu vodu, struju vam kradu, pitanje da li ćete disati sad kad se otvori Ling-Long i ako uspeju da izguraju Rio Tinto.
Kada vam je dosta građani?
Imate aplikaciju eps uvid u racun preko koje moze da se plati racun za protekli mesec. Ne vidim u cemu je problem. Tamo sve lepo pise i potrosnja utrosene struje, eps ima monopol i moze mu se da radi sta hoce dok god ne bude bilo alternativnog resenja na trzistu za snabdevanje elektricnom energijom. Svakako da koriste svoju poziciju na trzistu, ali su i svesni da gradjani mogu platiti svoja dugovanja za struju online. E sad, sto penzioneri i drugi korisnici nece ili neumeju da se snadju online je vec nesto drugo. Ali ici na saltere eps-a u 21 veku je porazavajuce i ponizavajuce.
Za sta su placeni i oni i postari koji i kad donesu pogrese ulaz zgrade broj sanduceta itd.. uzas sta se desava nije mi ni ovaj ni prosli mesec stigla struja
Ovo je sramota!! Vec drugi mesec, nakon menjanja brojila, stize neocitano stanje. EPS-u su poslata 3 email-a sa zahtevom da dostave racun-muk. Niko nije ni odgovorio iako su zakonom u obavezi da odgovore u roku od 8 dana. I sta cemo sad? Da i dalje cutimo i trpimo? :(
Junski racun nije stigao ali su mi izdali kopiju i platio sam. Julski racun takodje nije stigao, a tek od juce je stanje vidljivo na sajtu i aplikaciji. Pri tome, uplatu od proslog meseca uopste nisu evidentirali kao da nisam ni platio. Jutros odem da platim, racunam izdace mi kopiju, kad ono kazu vise ne stampaju kopije nego da kupim uplatnicu i platim!
U toku je implementacija naduvavanja racuna posto vecini novosadjana nisu stigli racuni za Jun i Jul. Ovo znaci da ce racun za Avgust biti naduvan i u najvisoj tarifnoj zoni. Neko mora da plati silne mitinge podrske. Sekta sigurno nece pa ostaje da to plate gradjani.
Za cega ministarko apanaze tebi i norveskoj bandi sta je tebi za ovaj cirkus oko racuna da odmah das ostavku a norvesku bagru proterati preko granice pa neka se zajebavaju zajedno sa tobom u norveskoj
Dalo je moguće da brojevi ugradjenih satova nisu isti kao oni na računu?Udružiti se i momentalna tužba,plaćam komšijinu struju...Niko se ne javlja pa godišnji odmori su...Privatizacija!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosađanima opet kasne računi za struju, iz EPS-a se ne oglašavaju
Autor: 021.rs
Novi Sad
•28.08.2024.
•15:48 > 15:48
Komentari 102
021
Savet
Slikate stanje 1. u mesecu i pošaljete NE na prijavastanja.ns@ods.rs nego na prijavastanja.ns@es.rs mada tu imaju ograničen inbox. Svejedno, uporno pokušavate.
Ako je račun i dalje 0, obračunate potrošnju na portalu (kalkulator) i uplatite to i još oko 200 dinara više - ne mogu da vam sve prebace u naredni mesec! Cvrc!
Ne uplaćujte preko uplatnica jer nije više isti poziv na broj - izmislili su nov, NAPLATNI broj.
Otpor lopovima!
Pančevo
Čitaju strujomere pre prvog u mesecu, što je zabranjeno.
Račune po novom šalju od 15. u mesecu, pa ih mnogi dobiju tek posle 1. sledećeg meseca gde ih čeka kamata. Popust, naravno, gube.
Zaboravite staru adresu prijavastanja.ns@ods.rs. Nova je prijavastanja.ns@es.rs i odmah se registruje na portalu, u delu Ugovori.
Novi softver im je krš. Nekima obračunava samo zelenu tarifu, iako imaju više od 350 kilovata. Nekima stižu nenormale sume. Proverite na Kalkulatoru na portalu (greši za oko 200 dinara manje od stvarnog računa).
Ne dajte se. Neće im ovo proći.
Novosađanka
Telepčan NS
Jovan
ns1
MakiNS
Lila
Sada mi komsinica rece i oni dobili taj iznos a 15 dana jula bili u Turskoj. Ovo je sistem oderi kolko mozes? Kome se zaliti?
Evo i mene
Hm...
Opametite se ljudi!
Meni je danas stigao racun za avgust.
I tako vec mesecima, sve redovno.
Primam na email.
I ne pisite da smo digitalno nepismeni, jer 99% gradjana ima u*rani viber i facebook.
Kako Vam je već stigao račun za avgust, kad avgust još nije prošao? Verujem da ste mislili jul mesec. Svako dobro.
Zora
Ime
I tako vec mesecima, sve redovno.
Primam na email.
I ne pisite da smo digitalno nepismeni, jer 99% gradjana ima u*rani viber i facebook.
@provereno
karabot, ali ne crni
Popaj
Mile
ne volem jogurt
provereno
Ira
alex
@Sale NS
Zebra
detelinara
Ja
Aha
skimmer
@Lidija
Ako Posta preuzme na sebe da dostavi racune EPSa a to ne uradi, EPS racune moze ili da otpise ili da naplati od Poste, a ne potrosaca kojima nisu dostavljeni.
@jkl
@zgađen
Lidija
Moja prethodna reklamacija je bila rešena jako brzo, videćemo za julski račun...a poštari su sad zatrpani sa Temu paketima
Ce
Penzionerka
mima
NS
1.00000 brojila pa vidite koliko iznosi sitno "vaćarenje" . EPS je leglo korupcije,uz katastar,tu se bez novca ništa ne može završiti!
Kika
Banda lopovska
Bojan
021
Preko aplikacije resavate sve problem. Ulozite prigovor, koriguju Vam racun kroz 5 dana. Prosli prigovor usvojen oko neocitanog brojila, izdat novi racun online.
Placen i uredno proknjizen kroz dva dana.
Tako i ovaj put ulozen prigovor. Cekamo rasplet. Obrazujte se , edukujte, krenite u korak sa vremenom, sramota me kada vidim redove ispred EV, kada pogledam strukturu profila koji cekaju sve mi bude jasno i da ne pitam.
Lila
Hm...
Sale NS
Inače, redovno plaćam račun i dobijam onaj mali popust koji nije beznačajan na godišnjem nivou.
Milsim da je u Novom Sadu problem bio promena sistema (prošlog meseca) i privođenje dve njihove radnice (ovog meseca). Kako će biti ubuduće videćemo.
zgađen
@Sale NS
2. Tek juce je postalo dostupno online, 2 nedelje kasnije nego sto je trebalo. A na mail i dalje nije dostupno, iako koriste istu bazu.
3. To sto je EPS monopolista NE znaci da moze da radi sta hoce, tako su mislili i za secenje struje za manji dug i naplatu ponovnog uvodjenja nakon secenja kao i za zabranu prenosenja vlasnistva nad brojilom (u slucaju nasledstva, prodaje, itd.) pa su posle gomilu kazni i izgubljenih sporova promenili misljenje, jer nikad nisu ni bili u pravu, vec im vi defetisti koji necete/ne smete da se zamerate idete na ruku.
Biljana
Djorde
@jatzans
Zakon je vrlo jasan - niste duzni da platite uslugu za koju vam nije ispostavljen racun. Lepo instalirate video-nadzor i uzivate, ako ne dodje racun - imate dokaz.
Ako dodju da seku struju - zovete policiju ili ih prebijete, po zelji.
Ako vas tuze/posalju izvrsitelju - imate dokaz da niste dobili racun.
Ako racun dodje posle roka za placanje a ne uvaze vam popust, zaracunaju kamatu i sl. lepo reklamacija, prijava inspekciji, policiji i tuzilastvu pa da vidimo.
Da je samo toliko onih koji postuju sebe i svoja prava koliko vas je u redu za racune, ne bi nikad kasnili niti bi bilo greski u ocitavanju ili obracunu.
Pff
Bane
/
nije ga dobio bez razloga.
ne zbog autohtonog porekla vec stanja mozga
Ahab
Nema nikakvih problema.
Apis mecu za perecu.
Mare
jkl
karabot, ali ne crni
Nana
Mi imamo uvid preko portala i tek juče predveče nam je izbačen račun. Naravno lažirana potrošnja, isto u bocu kao kada nisu očitali april pa nam frljnuli baš tu cifru za dva meseca. Ta potrošnja je ispod granice za plavu zonu a na računu lepo računali da je u plavoj. Žalili se preko imejla, sve po propisu i odbili nam reklamaciju. Sramotno je i žalosno koliko optužujete penzionere, ne nisam pripadnik istih, ali bićete i vi jednog dana a sigurna sam da nećete moći ukorak sa tehnikom. Toliko brzo se menja, a i sa pameću i vizijom budućnosti današnjih mlađih naraštaja, čisto sumnjam da budućnost uopšte postoji.
NSTulip
Dežurno gunđalo
sale
sami smo krivi za sve sto nam se dogadja!
Nenad
Ubedljivo najgore javno preduzeće, a nije mala konkurencija.
Samo kad su ukinuli Elektrovojvodinu.
Dejan
Arch Stanton
Detelinara
Detelinara
E bas
kovacev
dole SNS!!!
Reklamacije
AntiZaNe
NS
Jovica NS
Knjizno odobrenje
Željko
jatzans
Ringla stara
Skala
Novi Sad
Ahab
Nije bilo racuna za Juni, pa ni za Juli, a kokanda je i avgustovski pod znakom pitanja cim mudro mule iz eps-a.
nema problema
Gradzanin
Onda od tih ukradenih para, možda koji dinar završi i u džepu osobe koja reaguje negativno na ovaj komentar. Vi ste saučesnici u zločinu jedne mafije. Zemaljski sudovi vam verovatno neće suditi, savest takođe neće, jer je nemate, ali možda postoji i neki drugi sud, neizbežan i pravičan.
Maria
dule
Iz mase
Dzaba vam kurs 117 i gorivo 200, sve je to farsa.
Evo covek uzeo stan u futogu na kredu od 50k eura, bankarski savetnik mu dojavio da ce od jeseni kamate na stambeni kredit da odu skoro pa duplo. Eno ga prodaje po 40k,ne moze da proda jer je masa ljudi u istom problemu.
Pat pozicija drzave. Cekamo Makrona...
021
Nazalost razlog neznamo, s obzirom gde zivimo coveka vise nista ne cudi.
Dejan
Dragi vlastodršci, možete od jutra do mraka da na svojim medijima pričate da je stanje u državi nikad bolje i da institucije rade svoj posao, džaba vam. Jer ovakve stvari nam pokazuju iznova i iznova da EPS nije u stanju da očita brojilo! Da pošalje nekog da vidi brojeve na strujomeru, da od tih brojeva oduzme brojeve koje su videli prethodnog meseca i da nam za to ispostavi račun! Sramota!
Evo ja hoću da vam verujem. Dajte mi jedan jedini razlog da vam poverujem!
Boeser Wolf
Đura Vojvođanin
Objektivan
Ivana
Nemate čistu vodu, struju vam kradu, pitanje da li ćete disati sad kad se otvori Ling-Long i ako uspeju da izguraju Rio Tinto.
Kada vam je dosta građani?
Kiki
Sale NS
BM01
Sramota
Marjan
Nikola
vera
stvarno strasno
Joca
EPS je zaposlio nematode da očitavaju brojila i rade na štampi računa. Zato ih više nama u slavinama - ali baš zato nema ni računa.
Tako ste glasali.
Grunf
Марко
Didi
Beba
Moli
hrizantema
/
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H